20 October 2010

Prudential Top Achievers Congress 2010

Salam,

Hari ni 20/10/2010 kami menghadiri conference di Genting Highland. Seramai lebih kurang 4,000 wealth planner Prudential join event ini.

Dengan tema "Final Sprint to 1 Billion"....memang penuh semangat dah optimis kami di Prudential yakin akan mencapai 1 Billion sales in 2010. Ini kerana vision dan mission ini bukan sahaja dari pihak management, tapi hasil kerjasama antara pihak high level management, support staff, agency leader dan akhir sekali wealth planner.

Selain dari update mengenai prestasi syarikat, ke mana hala tuju untuk quarter yang terakhir ini...ada banyak speaker jemputan yang didatangkan khas dari pelusuk tanak air. Mereka2 yang memberi talk pada kali ini mempunyai sejarah kehidupan yang hampir sama, iaitu..."Mereka ini dulu orang yang susah"...tapi mereka bangkit membina hidup baru dan membina empayar perniagaan mereka. Seperti Dato' Steven Sim (founder Secret Recipe), Datuk Johan Jaafar orang kuat Media Prima Berhad dan beberapa orang lagi.

DSC_0687
Makan2 dulu sebelum event bermula...

DSC_0694
Event bermula..penuh dewan Arena Of Star.

Selain itu, antara yang paling best sebab company janji akan berikan setiap seorang RM 100 (bg yang submit 4 new business cases untuk quarter ke-3 yang lepas) dan sekiranya Prudential cross 650 Million....so, Prudential telah berjaya mendapatkan 654 Million. So, dapat le sorang RM 100. Lihat sahaja gambar2 di page ini, lihat sendiri betapa gembiranya mereka. Siapa nak bagi bang RM 100.

DSC_0727
Masing-masing tersenyum lebar....dapat duit RM 100 free-free....

DSC_0733
Ambik gambar, jangan tak ambil, bukti Prudential deliver apa yang djanjikan sebelum ini.

Tapi yang RM 100 nie, cuma sedikit sangat kalau nak compare dengan reward yang Prudential berikan...dengan bonus, star club , cash reward, overseas trip dan sebagainya.....meh le join kami...income dapat, tolong orang pun dapat.
Special discount untuk pergi Star Club untuk Rookie Agent....dan Trip ke Bandung 2011....

Kembali ke Agency Activity Update

No comments:

Post a Comment