10 January 2010

Seminar Power Closing & Handling Objection : Dr Rizal Naidu

Pada 7 August 2010, pihak pengurusan Al Isra' berjaya membuat satu program iaitu seminar yang disampaikan oleh individu yang tidak asing lagi dalam industri insurance di Malaysia iaitu Dr Rizal Naidu.

Banyak perkara penting dan sangat2 berharga dikongsikan...dan antara yang penting kata2 beliau adalah..."Bukak mulut, wang masuk. Tutup mulut, habuk pun tak masuk".

So, ada beberapa gambar yang sempat saya rakamkan semasa seminar tersebut di jalankan.

DSC_1001

Macam biasa, memula selepas baca Ummul Kitab, lagu We Are Number 1 song.


DSC_1007



Table income Dr Rizal satu masa dulu.

Seminar bermula, memang berbaloi datang dengar seminar Dr Rizal Naidu. Tapi, tak semua dapat diturunkan, banyak lagi yang perli dipelajari oleh Dr Rizal ni.

Khusuk dengar Dr Rizal bersembang

Tea break. Amik kesempatan bertukar2 fikiran dengan Dr Rizal. Yang lelain khusuk mendengar.

Solat Berjemaah Bersama sewaktu masa rehat

Jangan lupa solat....:D


Power Closing and Handling Objection Book.

Macam biasa, lepas seminar...signing autograf kat buku penulis...i.e Dr Rizal Naidu.

Terima kasih banyak2 Dr Rizal...

So, kami di Prudential dan PruBSN Takaful (as a company) dan juga dari agency Al Isra' Associates Sdn Bhd, sentiasa mengadakan platform yang sebegini agar agent sentiasa updated dengan sales2 idea yang baru.

Insyallah, lepas nie akan ada siri seminar sebegini di agency kami.

Kembali ke senarai Update Agency.

2 comments:

  1. salam...

    saya mempunyai banyak lagi idea yang bernas yang saya pasti belum sempat dikongsikan bersama. saya hanya sempat kongsi 10% daripada idea yang dibingkiskan daripada pengalaman saya. insyallah jika ada peluang saya dapat kongsi lebih lagi.

    best regards,
    Dr Rizal Naidu

    ReplyDelete